:::Ini Kisah tentang saye:::

Tuesday, August 9, 2011

Saya anggun berbaju kurung

hi readers!
tengok title entry ni pon cam prahsan lak kan...
xpe,just nak isi kelapangan tyme cuti2 neh...

contest ni dijemput oleh sahabat saya
meh kita usha blog penganjur ni...



untuk lebih detail,klik diSINI

disini saya sertakan sekeping gambar yang xtawla menawan ke x..lalala
 ::
::
jeng3..


gambar ni wif my lecturer..
hehe,kalau tgk kat belakang tu pn blh thu kan kat mana lokasinya..
dengan pakai tag nama lagi tuu..
act,gambar ni dipilih coz xde dah pic lain.sebab ak jarang pakai baju kurung,kalau ade pn,gambar 
ramai2..so xpe kan,lau aku letak PiC ni..hehe...

kalau nak tahu lebih lagi...
meh KLIK

nak tag:
-cik tempe

okie..korang2 jangan lupe join contest nih..suker2 jer..
Daa...
(>____<)

1 comment:

Zul fattah said...

haha..gud luck k..
saya pun join jugak.. huhu..

http://zulfattah.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...