:::Ini Kisah tentang saye:::

Monday, August 1, 2011

KEMBALI BERSINAR~~

"Hai manusia, bertaqwalah kepada Tuhanmu yang telah menciptakan kamu dari seorang diri, dan daripadanya Allah menciptakan isterinya; dan dari keduanya Allah memperkembang-biakkan laki-laki dan perempuan yang banyak. Dan bertaqwalah kepada Allah yang dengan (mempergunakan) namaNya kamu saling meminta satu sama lain, dan (peliharalah) hubungan silaturrahim. Sesungguhnya Allah selalu menjaga dan mengawasi kamu." -- An-Nisa': 1



Salam semua...
dah lame x update blog ni..
hanya sekadar menjenguk..bukan apa,modal untuk menulis xde..[hehe..(= ]
entry sebelum ni pon d'post' oleh someone yang spesel..*wink3..
:::
:::
:::
::

actually,dari hari tu lagi aku nak post sal satu citer ni:
aku kasi title.....
"BESDAY GURL" hehe
22JULY
ni tarikh besday aku..
just nak ucap thanx to all my beloved friends yang still ingat besday aku..
kepada mereka-mereka yang celebrate and buat prank kat ak, luv u'all very much!---MUAhhhhh!!!--

ketibaan tirah n nini...
terharu,korang sudi datang...

juadah lunch kami...
masakan bujang je..hehe....
sebelum diorang prank aku dengan memandikan aku tepung,kami menjamu selera bersama..
lapar gler..
mana x nyer,lunch kol 3..
masak berejam2..
hehe...
pepon,syg korang!!
   

 


besday cake..
thnx deena cz belikan..
cake ni 2 in 1 person..aku dan biha..
tapi besday biha 30 july..
kalau ikutkan tarikh aku menaip entry ni..
besday biha da lepas..tp xpe,xterlambat lagi kan kalau aku nak wish...
"EPY BESDAY BIEHA"

Saengil chukha hamnida
Saengil chukha hamnida OOH~~
Saengil chukha hamnida
Dangshineui saengireul
... Happy birthday to you (Happy birthday to you)
Happy birthday to you (Happy birthday to you)
Happy birthday to you (Happy birthday to you)
Happy birthday to you (Happy birthday to you)...
may Allah bless u~~~
walaupun x ramai yang dapat berkumpul,aku tetap gembira and very appreciate all of u...
okeylah,sekian suda..
janji epy..
friends 4 ever!!
~~~~@
 setinggi-tinggi penghargaan kepada,nur sabiha azli serta keluarga kerana 'menyewakan' kami di rumahnya,nur afiqah nordin yang masih bersama kami walaupun lama terpisah(=,syahiira yang sentiasa ceria,tirah yang busy dgn program,diyana nabilah yang punyai adik kecil :P,hanini yang jauh terbang dari jepun..XD dan kawan sabiha...RAI,yang sangat setia sebagai photographer..(;

p/s: main title entry nh xberkait langsung dengan ape yang aku citer nh..haha...
bye2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...