:::Ini Kisah tentang saye:::

Tuesday, August 16, 2011

:)



salam semua..
jumpe lagi..
asal petang je doodle..asal doodle je petang..
fine,sekarang ni musim doodle kot..haha..
as usual,stiap petang,sambil2 tunggu waktu berbuka kita usha blog mereka2 yang pro..
jom tengok,kali ni aku dapat ap..
hehe...
haha..besar x banner nh?
hehe,ni betol2 nak dodol nh..
eh2..
doodle ea..
aku nak doodle nh cz ak mmg xreti nak buat..
da banyak kali try..macam2 rupa yang jadi ea..
so,ak nak jgkla dpt datu daripada mereka2 yang pro..
mata doodle tu aku nak kaler hazel..hehe..
cute je kan..

fortnately ni bukan contest..kalau ye,mmg susahla aku nak dpt..
:)





1 comment:

Alif Ismail said...

salam ziarah...

maaf kerana terlalu lama menunggu giliran anda...

terimalah...

http://www.alifismail.com/2012/06/doodle-untuk-kayla.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...