:::Ini Kisah tentang saye:::

Wednesday, December 8, 2010

Once Again!!

hari ini aku bangun awal..

ada appointment!huh..da lama tunggu masa ni..
tapi,sebenarnya,hati ni berat nak pergi...

hmm,tapi takpelah,aku buat keputusan untuk pergi jugak
macam biaselah,dari kolej amek prebet..
selain aku ada lagi 3 orang menuju pada satu tempat yang sama.

samapai je kat KTM kaunter untuk beli tiket x bukak lagi..
almaklumlah, masih awal pagi..
jadi,terpaksalah guna mesin tiket yang disediakan..

Tiket ke KL Sentral RM4.70..
time ni plak aku takde duit kecil..
nasibla gurlz yang naik sekali dengan aku tu ade..

time ni memangla aku bengang(memang aku x kenal pn diorang,walaupun sama kolej)
time tu diorang bertiga..
sorang tolong beli tiket guna mesin tu..
dan yang lagi dua tu juz tengok je..(gaya cam x pernah guna mesin tu)

aku ni pn,tanyalah diorang,bleh x kalau diorang bayar tiket kat aku..
coz ak ad not 10,nilah yang paling kecil aku ada..
bleh plak diorang ni buat muka macam xtahu..
dan dlm kata lain.muka bangun tido!!!

time ni memang ak sumpah seranah a..
bukannya aku nak amek duit diorang..HUH!!
xdela kebulorrr sgt!!
nama je STUDENT U!

aku pon masukkan jelah not 10 tu..
haha...
cam air hujan duit syiling jatuh..
boleh bayang x,bertapa banyaknya...
balance RM6...

perjalanan lebih kurang sejam...
lenguh kaki ni,mana x nyer..sepanjang perjalanan kena berdiri...
dahla perut ni kosong...
orang xdelah ramai sangat coz rini hari bekerja..

sampai kat sana dalam jam 9 a.m
orang yang ditunggu x sampai2 lagi..
sementara menunggu,sempat aku beli cardigan sehelai..(>_<)

akhirnya sampai jugaklah insan yang dinanti-nantikan..
sangat2 terharu coz dia bawakan aku nasi goreng,hasil buatannya sendiri..
jeng2............


looking good..
rasanya pun menyelerakan..tapi,xpedas..hoho

our first destination..
ke lowyat..nk repair laptop ayahnya..banyak lak en.virus lam tuh..huhu..
aku setia bersama..hehe
memang lenguhla duk pusing2 lam lowyat neh...
bukannya de beli apepun..
tapi xpe,bukan selalu pun...


laptop tu bleh amek kul 2 p.m..
ada lagi 2 jam..
kami meneruskan perjalanan ke T.S..
sebenarnya ada 'barang' yang kami cari..
tapi,sadis..x ketemui..
kami akan cuba pada waktu yang lain..(>_<)

hmm...
xkanlah aku nak tulis sume kat sini kan..hehe
blog ni pun sekadar nak tulis memori aku..
yang selebihnya aku simpan dalam hati jer..


lepas amek je laptop,kami terus pulang..

---Thank you for accompanying me to the college entrance---


-----------
 but,there is little sense of guilty deep in my heart...

















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...