:::Ini Kisah tentang saye:::

Thursday, December 2, 2010


Alhamdulillah,akhirnya hari yang dinantikan tiba jugak...yeppiii!!!

tamat suda Final exam untuk Sem ni..Las Paper, ENGLISH 2..

masa yang diperuntukkan 2 jam,start jam 9a.m sampai 11 a.m,

tapi soklan ad 30 jer..objektif plak tuu...hee~~

aku keluar dari dewan peperiksaan setengah jam awal 

kot..tahla,xtengok jam plak..

ramai jugakla yang keluar awal..

tapi,xsemestinya yang keluar awal ni boleh buat...

ada 2 sebab kenapa seseorang tu keluar awal...ngee...

>>sebab pertama: orang tu boleh jawab soklan2 tu dengan senang dan dia tahu jawapan..

>>>sebab kedua:  orang tu da x tahu nak jawab ape,kirenya  dia xdapat jawab dengan baiklaa...huhu...

aku ni golongan yang mana satu???

>>>>aku ni golongan yang kedua..hehe..(-.-)

sampai je kediaman,ase xtahu nak buat apa..

bosan pulak jadinya coz xde paper da..

nak tengok movie pun bayank yang aku da khatamkan time exam..hehehe...

hmm...
 ape yang ade dalam benak fikiran ni..hanyalah NAK BALIK UMAHH...

walaupun exam da abes,tapi,kami xbleh balik lagi..

xseperti U lain...abes exam trus angkat beg balik kampung..

5hb ni plak ada ELSP dan ALSP..ni program WAJIB universiti..

xpelah...
ini lah yang dinamakan pengorbanan..
...MAHASISWI...

"Tiada kejayaan semanis madu,Tanpa Pengorbanan Sepahit Hempedu"


Aku akan terus berjuang Hingga ke akhirnya...
INSYAALLAH
(>_<)














No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...