:::Ini Kisah tentang saye:::

Monday, January 9, 2012

Assalamualaikum..
bersyukur kehadrat ilahi kerana masih diberi melihat keindahan ciptaanNya serta diberi 2 nikmat yang paling besar,iaitu nikmat IMAN dan ISLAM..
dah masuk tahun baru,ni adalah 1st entry aku untuk tahun ni, mula membuka lembaran baru,buku baru..tapi xbermakna kenangan tahun sebelumnya terus dilupakan..:)

jarang sekali jari jemari ini menari di papan keyboard..mungkin disebabkan kekangan masa dengan perkara yang lebih aulia'(keutamaan)..hehe.bkn nama orang tw!
dan juga,sekarang ni musim final exam aku..so more focus pada buku la..(wlaupun aku rasa sem ni paling horrible!(Fuhh...)tapi xpe,selagi final xabes..selagi result exam xkeluar lagi..aku akan cuba buat yang terbaik..disamping sentiasa mendapat kata-kata semangat dari insan2 tersayang...(=...(untunglaa....)

kenapa plak tetibe aku rajin nak menaip ye??
hehe..sebab saje nak test power jari jemari ni...samada masih ligat seperti dulu atau pn tidak..lalala...gurau tuu...emm,saje je nak mengisi tanah jajahan takluk ni..supaya tidak dipenuhi dengan sawang sawang mahupun habuk..supaya labah-labah xsempat membuat sarangnya..hehe..

ok,so..nak critela ckit tentang exam aku,4 paper selamat diduduki..(JAVA programming,Dakwah,CTPS,dan Ethics)wahh...sem ni subjek aku semuanya membaca,..memerlukan daya ingatan yang kuat..sekiranya kau tumpas kayla,ko akan tersungkur!haha..maksudnya..lau xmenahan sangat mata tu..memang terlolap la jawabnya...
almaklumlah...umpama bedtime story la kn...aku plak xminat baca membaca ni..tapi nak xnak kena teruskan jugak..(^_^)
alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..memangla kan..cuma jawapan aku tu jelah xtw lancar ke x..hanya mampu berdoa..kalau da study tu last minute...faham2 jela kan..hmm..tp xpe,insyaAllah sem depan aku akan lebih gigih..aku akan cuba buat yang lebih baik daripada sebelum ni dan insyaAllah sem depan aku akan mulakan hidupku sebagai seorang yang baru..hehe...*bersama mereka2 yang sentiasa berfikiran positif dan sentiasa memburu kejayaan..aku pasti akan bangkit semula..(amiin...mudah2han)

ok..setakat ni je,cukupla test power..alhamdulillah,masih HEBAT!
semoga yang berbaki lagi 3 paper dapat aku tumpaskan dengan jayanya dan peroleh keputusan yang terrrbaik!!
moga Allah REDHA...
keep in touch!
salam..
Fullstop!
(^_^)v


mood*-->xsabar nak tunggu paper last!nak balik rumah..jumpa hati-hatiku dirumah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...