:::Ini Kisah tentang saye:::

Sunday, June 19, 2011

saje-saje

Salam penghuni sekalian...
saje singgah blog ni...
dah lame xUpdate!
kemalasan melanda untuk menaip..
sekarang aku dah ade hobi baru..MELUKIS...
nak lihat hasilnya??
::
::

:
::
::

yang ni yang 1st trial
 walaupun xcantik dan cam xde seni..
xpelah.saje suke2..
lalalala,,,

 :
 ::
::
::
::
:
 yang ni plak 2nd Trial
::
::
::
::
::
::
:

yang ni my 3rd Trial...


hehe...Sebenarnya ade lagi...tapi,cukuplah 3 ni jer ak upload..
yang lain tu ad dalam koleksi aku jer..
sebenarnya aku stat melukis ni sebab agak kebuhsanan sepanjang 'sotsem' nih...
walaupun keje menimbun..
daripada aku duk menanguk depan laptop tengok movie,baiklah aku cuba mengasah bakat yang xberape nak ade nih...
okeylah....
mari kita bukak buku akidah plak..
xlame lagi nak EXAM da...

byebye....





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...