:::Ini Kisah tentang saye:::

Monday, June 20, 2011

no tittle

assalamualaikum...
hari ni tetibe rajin plak nak menaip..
nak citer sal stu drama ni...
JUVANA
yang pada asalnya memang tersimpan rapi dalam folder laptop aku..
tapi,xpernah terdetik untuk aku 'layan'
Tapi smalam (20jun),rase cam nak 'layan; je,so tangan ni dengan pantas 'click' pada folder tersebut...
layan punya layan,sampaila xsedar yang hari da malam..hehe..
kisahnya tentang hidup bebrapa remaja yang ditempatkan di sekolah JUVANA a.k.a sekolah untuk budak2 jaht..
tapi,sebenarnya bukan antara mereka tu jahat sebenarnya..
kadang2 persepsi masyarakat terhadap mereka tu salah...(mengikut cerita ni lah)~hehe..
drama ni sebenarnya masih ditayangkan di TV3 stiap hari isnin,jam 9malam.sekarang ni baru episod 9...
aku ade sampai episod 7 jerr...
watak utama lam citer ni zahiril Adzim..(chumill~~)
memang tak senang duduk,aku nak jugak episod seterusnya tu...
tup3...
aku dapat tau yang sorang kawan aku nih,rajin duk mengumpul citer nh..haha..
ape lagi...pantas je jari ni duk menaip mesej,akhirnya dapat jugaklah aku sambung sedutan seterusnya....
tapiiii........
dia ade sampai 8 jer coz xsempat nak download episod 9..tape2,aku cari sendiri jer...
akhirnya dapatlah koleksi kesemuanya......

sekarang nak layan~~~bye2..





2 comments:

azraQ said...

DAIM COMEL.......

lavender said...

hehe...
baik je..
:)
xsbr nk tnggu mnggu dpn..lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...