:::Ini Kisah tentang saye:::

Friday, January 7, 2011

M.a.c.A.m..2..(=.=')

jam :10.30 a.m.
tempat menunggu :depan balai polis..
bus :Kesatuan
mood : sad..:(

malas betul aku nk bangun pagi ni..
dahla malam tu aku tido lewat..adik2 aku tak bagi tido awal kot..
besela,esok kan dah kena balik U..

*layan ajelah kan..

dalam kul 4 lebih jugakla aku tido..
esoknye kena bangun awal pulak,adik aku yang last ni suh ikut skali dia p daftar klas.
..sebelum naik bus ayah aku ajak kitorang p sarap dulu..
memang xde selera la aku nak makan..

sudah je makan..rase sakit pulaklah perut ni..meragam pulak..
beselah,nak jalan jaoh kan..
-sabar jelah..-

tunggu punye tunggu..
hampir sejam lebih jugak duk kat bus stop tu..
akhirnya muncul jugak bus ni..
time tu,memang sedih a nak tinggalkan diorang..huh!.
tapi takpelah,aku pergi ni pun nak tuntut ilmu,nanti balik jugak kan..hehe..
::nak sedapkan hatilahh..

dalam perjalanan tu tetibe lak air mata ni mengalir..adehh.lame jugakla.
harap2 lah xde yang perasan,lau ade pun ape aku kisah...=.=
nasibla aku duk sit single..

*tetibe mesej nadia masuk

nadia:da check resux??
aku:haa??dah kuar ke??
nadia:dah.

adehh..
makin sakit pulak perut aku nii..
memang time tu berkecamuk a fikiran ni.
bak kata orang..JIWA KACAU.
nak terputus urat aku..sume perasaan  ade..
dahla lame giler duk dalam bus ni..

macam nak p makkah pn ader..bertolak kul 11 lebih,sampai kat seremban pulak kul 8 lebih..
dahla tetibe sampai kat stesen bus bukit jalil..ntah pape..aku nak turon kat seremban.jaoh benar p tuhh..
lagi menyakitkan hati,kena turun pulak kat sane,then naik bus lain..
nasiblah,time tu ada lagi 4 orang dak perempuan ke destinasi yang same..
yang lagi klakar tu,sebesar2 bus tu,hanya kami 5 orang je penumpangnya..
mengarot betol!!
dahla pak cik tu cam rahsia2 jek...

luckily,kawan aku ada yang tunggu kat terminal,kalau takde alamatnya kena balik soranglaa...

p/s: pasni da tak nak naik bus ni ye..sekian..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...