:::Ini Kisah tentang saye:::

Wednesday, January 19, 2011


dah lama x update blog ni...sejak masuk sem 2 ni banak sangat kerja..
tapi,aku bersyukur jadual tak sepadat sem 1..
walaupun tyme ni aku duk menaip arab,curi2 je masa untuk update blog ni.
 .
..
..
....
.....
......
.......
..........

sejak bermulanya pengajianku untuk sem 2 ni,banyak peristiwa yang berlaku..
terjadi pada kawan2ku mahupun kepada diriku sendiri..
kadang2,disebabkan iman yang lemah ini,aku tak mampu untuk menghadapi
dugaan yang melanda diriku ini..



kadang2 aku mengimbau kenangan ketika menuntut di Bumi SHAMS..
ketenangan yang kurasa dahulu,tidak lagi bersamaku..
semuanya berada dalam tanganku..
TAPI..
aku sangat tidak pandai menghargai dan menjaganya..
namun...
.
..
...
...
.....
......
........
apa yang aku harap,
ada seseorang yang akan bawa aku kembali ke jalan yang benar..
perubahan sikapku jelas ketika aku di alam matrikulasi
dalam hal ni aku xboleh nak salahkan sesiapa,semuanya salah aku,,
semanya dah berlalu..
"Even if one wanted to, one couldn't turn the clock back to an earlier age".
..
....
........
.............
.
semuanya dalam tangan aku..


 Allah tidak akan mengubah nasib seorang hamba melainkan dengan usahanya sendiri..

_salam syg buat teman.._



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...