:::Ini Kisah tentang saye:::

Thursday, February 2, 2012

aku dan kamu..


salam!
hyep!!

just a short post!
'BAUCAR 1 MALAYSIA'






first skali tyme aku dapat baucer tu,aku pikir nak guna untuk beli buku naik sem4 ni
*berkobar2 nak mulakan sem baru
hehe..
tapi tetiba plak nak guna je baucar tu..
nak beli ape ye??
..

so,tup2..sampaila aku kat mesramall-kerteh
location:POPULAR

asalnya nak cari buku 'men from mars,women from venus'
cari punya cari..habis aku selongkar rak2 *hiperbola okay!
and hasilnya..xjuga kutemui..huhu..

agak lama aku menghabiskan masa di situ,nasibla ditemani oleh my only lil sis and my brother..
kalian memang sabar menunggu!
hehe..

at last...
dapat jugak bawak balik 2 biji buku..

NAH!!



'BATU-BATA KEHIDUPAN'-Hilal asyraf
'RIBUTNYA CINTA'

haa...
tu dia...
yg novel cintan cintun tu adik aku yang punya..
okk..

nanti lau de masa lagi aku share ape yang ada dalam buku tu!
bye..

take care guys!
*moga Allah redha*
hambaMu

**terlupa plak..tajuk entry tiada kaitan langsung kn??--hehe..SORI

4 comments:

Tuan tanah said...

junior aku cakap beli kat mphonline je..kalau nak cari betul2x, maybe kat mph lah kot ada buku men from mars tu..aku pun still tercari2x buku 2 g..hehehe

Kayla bj said...

@tuantanahyangcomel
hehe...
tula,puas ak mencari,xjmpe pn..
btw..macehh..
:)

Ain Fatihah said...

kayla nanti nak pinjam buku hilal asyraf tuu. hehe. ko bace lu skang sampai abes.

Kayla bj said...

@little ain
boleh2..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...