:::Ini Kisah tentang saye:::

Saturday, April 9, 2011

cuba jadi yg terbaik

assalamualaikum....
dah lame x updateblog nh..
walaupun banyak keje menanti aku untuk minggu ni,aku ambil sedikit mase..meluahkan segala rasa sedih dalam hati ni..

'Cuba jadi yang terbaik'..
hmm(?)
lpas je daripada peristiwa tu,aku mmg sangat berhati2 untuk mengeluarkan kata2...yelah,mane tahu,nnti ade plak yang terasa dengan ak..mungkin dari segi percakapan aku ataupun dr segi reaksi muka aku yang orang cakap,sentiasa xberpuas hati...
tapi,aku pun ade jugak prasaan,,dan kesabaran aku pun ada limit..
and i'm very sure sume orang ada limit kesabarannya...

aku pun xfaham..kalau semua orang nak pretend diri masing2..
sape yang mesti mengalah??
aku lagi ke??
aku sendiri xtahu ape salah aku..
kalau diikutkan cara percakapan aku,sememangnya aku dah habis jage,tapi kalau sampai tiba limit kesabaran aku,mintak maaflah,mungkin pitching sore aku ni naik sikitla..

dan aku pun PASTI..semua orang akan buat same macam aku buat..bila diorang rase cam aku rase..
Student's Life..memang macam ni...
dah jadi lumrah...
TAPI!!!
Seharusnya kita sedar ape yang kita buat,dan jangan buat kat orang lain ape yang kita sendiri tak suka...

Aku memang sayang sangat kawan2 aku nh...
Tapi tolonglah,Aku dah btul2 sabar...
aku harap sangat ko pun sedar...
Terimalah pandangan orang lain...
Aku da cuba tenggelamkan rasa sakit hati..rase benci semuanya..semata2 untuk jaga persahabatan kita..

Sedarlah,mase untuk kita bersama,mengharungi perjuangan di sini masih panjang........
sama2lah kita renungkan dan berfikir...Aku cuba buang rasa marah dan ego dalam diri ni..

sangat sayang ko!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...