:::Ini Kisah tentang saye:::

Friday, February 25, 2011

rinDu kaMooO..

walaupun hampir 2 Sem aku menetap di Bumi USIM ni..Aku belum lagi merasakan kebahagiaan seperyi yang dirasakan oleh sahabat2ku,mahupun mereka turut berada disini ataupun berada di U lain...
terkenang seorang sahabat yang kini berada di Mesir,Syukriyah razali..
Aku kagum dengan insan ini yang masih istiQamah dalam segala kebaikan yang dia lakukan..
sambil aku lawat blog2 sahabat,sambil2 aku on9 Fb..
aku dapat mesej dr Fb rini besday insan yang kurindui
Aku try la hantar mesej besday...kot2 ad respon kan,...
tup2..
tetibe mesej masuk!!
hah!.
perasaan yang teramat gembira xdapat digambarkan..
paling hepi,dapat panggilan daripadanya..
duniaku yang kelam,bagaikan bersinar,.,,
bertapa rindunya aku pada sahabat ini..

.
Sanah Helwah Syuk..
Aku doakan mu sentiasa dalam perlindunganNya,dan sentiasa isTiQamah dalam setiap Kebaikan...

Aku juga merindui sahabat2ku Yang lain...
mereka nilah sahabat seperjuanganku dulu..
sekarang??
mungkin aku adalah golongan 'tercicir' yang akak2 dan abang2 selalu ingatkan..
masa berlalu amat pantas..
pastinya kita xsedar setiap apa yang kita lakukan...
setiap kali aku teringatkan mereka,pasti gambar2 kenangan dulu akan aku teliti satu persatu,,,


.

















.

Buat Sahabat2 Sekalian..
walaupun kita berjauhan...
namun kalian tetap dihati ni...
Jika aku mampu mengundur masa,
Aku tidak akan mensia2kan masa berada di Bumi wakafan SHAMS...
Akulah insan yang paling bodoh kerana memutuskan hubungan kita yang terbina bertahun lamanya...
harapanku..
Kita akan bersama2 berkumpul pada suatu hari nanti...

"Lestarikan Ukhuwwah Fillah Abadan wa Abada"
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...