:::Ini Kisah tentang saye:::

Saturday, November 27, 2010

Exam~eXam~exAm~exaM



Da lame xjenguk blog ni..

yelaa...busy ngan final examla katakan..

TERBAEEKK!! a soklan 2..huhh...

kalau bleh xnak tahu ler resuxnyerr nanti...

First paper: 
  •    Arab 2             
    punyalah hafal karangan arab tu bagai nak giler..tgk2 kuarnyer soklan 
             lain...memg mati akal a nak kena pikir isi lg..dahla vocab arab da kurang...

nasebla untuk final ni 20% jerr...(tp carry mark xtw  lar ape cer....)

balik je dari kampus,kawan aku sakit,demam panas..

dia lepak kat bilik aku,nak wat camne..kenala jage dia..memberla katakan..

jadi,malam tu aku start study jabar lambatla cket..

second paper:
 
  • Aljabar
yang ni lagilah cam 'rahsie'...

soklan xdela susah sangat pon..bagi aku bentuk soklannya macam biase je..

tapi,yang menjadikannya 'rahsie' dak2 ni psiko glerr aaa...
             
dahla paper ni,kena amek lam stadium..

tgh2 jawab,tetiba dal sebelah aku bangun...

da siap upernyerr...(aii..cepatnyelah ko siap)

xlame pas tu plak,budak depan dia plak yang kuar..(xley bla,kuar2 sambil t'sengeh2)

agak2la budak2 nih..

lau nak kuar pon,kua jelah...xyahla ko sengih2...

aku ni makin cuak a..jawab soklan x suda2 agy...

pas abes je exam,member2 aku cakap sal budak2 yang kuar awal tu..

uper2nyer,diowang tu amek paper lain...

hampeh btollaaa... 

haishh...macam2 ada...

Third paper:
  • Titas
emm..so far untuk paper ni ak bleh buat...alhamdulillah...

tp agak sakit a,bab2 menghafal ni..

lagi2 Tamadun Cina..berbelit2 lidah ni duk menyebut..

pas paper Titas,blehla kitorang rehat sehari..huh..penat tol otak ni..


Paper seterusnya:

  • Principle of Chemistry
hmm...yang ni xtawla nak cakap lagu mana lagi...

dahla core subjek ak...

buku punyelah tebal...

tapi disebabkan las2 minit ni,xdela aku nak bukak buku tu..hemo hemo...

juz refer buku kimia tyme kat matrik dulu jer...

itupun banyak yang aku dah lupa..SEDIHnyerr..

nota plak aku da buang..

punyelah excited nak balik rumah dulu...

soklannya pun boleh tahan jugak(xtawla senang ke susah)

hmm..

pas paper kimia ni...kitorang gap seminggu...hehe..

best gilerr...banyak lak perancangannya,,

ada yang nak pergi PD la..

ULu Bendolla...mcm2...


okie laaa....sampai sini jelah yang mampu aku cerita..nanti sambung lagi..

teruskan perjuangan untuk paper akan datang
(arabic1 and english 2)


nyte2...




'TUNTUTLAH ILMU DARI BUAIAN HINGGA KE LIANG LAHAD'

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...